יש לכם סטארטאפ? הפוסט הזה הוא בשבילכם.
בשביל להתחיל להניע את הסטארט אפ שלכם קדימה אתם צריכים מיתוג גרפי תדמיתי, לוגו מתוחכם ושפה גרפית ייחודית לכם. באיזה שלב כדאי לעשות את תהליך המיתוג ? את תהליך המיתוג כדאי מאוד לעשות לאחר שגיבשתם את הרעיון לסטארטאפ ולפני שאתם נפגשים עם משקיעים וקרנות הון סיכון. אז איך מתחילים? בשלב ראשון נרצה להבין מה הרעיון שעומד מאחורי הסארטאפ שלכם, מה הייחודיות ומה החדשנות שמביא המוצר. מה עוד? בודקים מי קהל היעד, מי המתחרים או המוצרים המקבילים ומה הפתרונות אשר קיימים כבר בשוק. לומדים את הנושא מכיוונים שונים. המידע הזה יהווה בסיס לתהליך העיצוב וישמש השראה לעיצוב הלוגו והשפה הגרפית המדויקת ביותר בשבילכם. מה מיוחד במיתוג גרפי לסטארטאפים? במיתוג גרפי לסטארטאפ הדגש הוא על יצירת שפה גרפית שתשדר חדשנות, שפה גרפית שתביא לידי ביטוי את הטכנולוגיה החדשה או את השירות החדש של הסטארטאפ. יצירת לוגו נקי ותדמיתי, בחירת צבעוניות שתשדר תחכום, עיצוב onepager תדמיתי, עיצוב מצגת שהמשקיעים יאהבו, עיצוב אייקונים שילוו את ההסברים והעברת המסרים שלכם באמצעות גרפיקה חזקה ומדויקת. כל זאת על מנת ליצור לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לרוץ קדימה עם הסטארטאפ שלכם. חבילת מיתוג המומלצת לסטארטאפ:
לוגו
חתימה למייל
מצגת
Onepager
חוברת מותג
לשאלות נוספות מוזמנים ליצור קשר.
Comments