עיצוב לוגו כחלק מתהליך מיתוג עסקי כולל

09.06.2019

 

עיצוב לוגו - הצעד הראשון בתהליך מיתוג

 

לוגו החברה הוא חלון הראווה שלה, תמצית ויזואלית של המותג עצמו. עיצוב לוגו הוא השלב החשוב ביותר והבסיס בתהליך מיתוג העסק. לוגו החברה אמור לשקף יותר מכל את אופייה, את ייחודה, את המיצוב אליו היא שואפת להגיע בשוק ולהעביר את תמצית הד.נ.א של המותג באופן ויזואלי, מינימליסטי ומהודק.

 

למידה וחקירה

 

על מנת לעצב את הלוגו המתאים יש ללמוד היטב את החברה, השירות או המוצר שהלוגו אמור לייצג. יש להבין מה מאפיין את החברה, לאיזה קהל יעד היא שואפת לפנות ומהו המסר שעל הלוגו להעביר. על מנת לעצב את הלוגו הנכון יש לחקור את המתחרים, את השווקים בהם הם פועלים ולהכיר את העולם הויזואלי שלהם.

 

מאפיינים את הלוגו

 

בשלב זה יש לבחון, לנסות ולעצב כיוונים שונים ללוגו. יש לחפש אחר סמל ולוגו שיכולים להוביל את המותג, לחפש פונטים וצבעים מתאימים. המטרה לבחור מתוך כיוונים אלו את הלוגו הנכון, לוגו שיהיה מלהיב, מרענן, זכיר, שיהיה לוגו קריאטיבי עם תובנה שיווקית מדויקת, לוגו שיכול ללוות את החברה לאורך זמן.

 

look and feel

 

המראה והתחושה (look and feel) הוא ביטוי המתמצת איך הלוגו נראה למשתמש וכיצד הוא מרגיש כאשר הוא באינטראקציה עם זה. המראה של הלוגו חשוב משום שהוא מעביר בצורה מיידית את התחושות לגביי העסק. ה  look and feel מגדירים את האישיות של העסק ומה הלקוחות מרגישים כשהם רואים את הלוגו.
 

מכאן ממשיכים קדימה

 

מתוך הלוגו ייגזרו גם כרטיס הביקור, אתר האינטרנט ו העמודים העסקיים ברשתות החברתיות. הבחירות העיצוביות שנעשו במהלך עיצוב לוגו החברה ימשיכו ללוות את חומרי השיווק הנוספים. בחירת הסמל, הצבעים, הפונטים והשפה הגרפית של הלוגו יהיו הבסיס וישפיעו על כל שאר התוצרים הגרפיים בהמשך הדרך.

 

 

 

 

עיצוב לוגו בסטודיו שירי שפיר

 

עיצוב לוגואים זו המומחיות שלנו. אצלנו בסטודיו יוצרים את לוגו החברה רק לאחר תהליך הכנה והבנה ממצה

והנה עשרה לוגואים נבחרים:

 

עיצוב לוגו לחברת Motherland

חברת מאדרלנד הנה יבואנית של מוצרי תינוקות ייחודיים מרחבי העולם והנה היבואנית הרשמית של עגלות הפרימיום מוצי וסייבקס פלטיניום.

look & feel : אלגנטי, רכות ומתיקות.

צבעוניות : ירוק פרשי המשדר רכות ומתיקות.

סמל : היה חשוב שהסמל ייתן ביטוי לעגלת תינוקות שהיא המוצר המוביל של החברה, נעשה שימוש בעיגולים על מנת ליצור סמל רך ונעים.

 

 

עיצוב לוגו לחברת AlphaBrown

חברת AlphaBrown עוסקת בייעוץ ומתן פתרונות לניתוח צרכים בעולם החדשנות תוך שימוש ביכולות מחקר ואנליזה מתקדמות.

look & feel : טכנולוגי והיי טק.

צבעוניות : כחול ואפור המשדרים טכנולוגיה והיי טק.

סמל : הסמל נוצר מתוך האות A. הסמל עוצב באופן שתהיה תחושה של עומק ותלת מימד על מנת ליצור look & feel טכנולוגי.

 

עיצוב לוגו למשרד עו"ד EKW

משרד אפרים ויינשטיין עורכי דין (EKW) מתמחה בתחום הטכנולוגיה והון סיכון, דיני תאגידים ומשפט מסחרי, ניירות ערך ושוק ההון ועוד.

look & feel : טכנולוגי ורשמי.

צבעוניות : אפור וכחול המתחברים לעולם עריכת הדין ולעולם הטכנולוגי.

סמל : בנוי מראשי התיבות של השותפים וממסגרת מעוצבת הנותנת תחושה של מסמך רשמי, של רשמיות.

 

עיצוב לוגו לרשת חנויות זמן שעונים ותכשיטים

רשת זמן שעונים ותכשיטים קיימת כ 15 שנים ומונה 6 סניפים ומעבדת תיקונים. הרשת מחזיקה ברוב מותגי השעונים החל משעוני ילדים, מותגי אופנה ועד מותגי יוקרה.

look & feel : רך ואלגנטי.

צבעוניות : אפור כהה אלגנטי.

סמל : האות ן' עוצבה כשעון וכתכשיט.

 

עיצוב לוגו לסגל הזוטר של האוניברסיטה הפתוחה

חברי הסגל האקדמי הזוטר הם המנחים ומרכזי ההוראה האחראים להוראה בכל הקורסים של האוניברסיטה הפתוחה. 

look & feel : יצירת חיבור בין אנשים הפועלים ביחד למען מטרה משותפת.

צבעוניות : שימוש בשלושה צבעים בסיסיים, כל צבע מייצג בן אדם, אינדיבידואל.

סמל : מכיוון שמדובר במחלקה בתוך האוניברסיטה הפתוחה, עוצב סמל חדש המתכתב עם הסמל הקיים של האוניברסיטה הפתוחה. מצד אחד העיצוב לסמל נותן ביטוי לייחודיות של המחלקה ומצד שני מתכתב עם הסמל הקיים.

 

עיצוב לוגו לחברת נאות דורית

נאות דורית הוקמה בשנת 1991 ומספקת מגוון רחב של שירותי איסוף, שינוע ופינוי פסולת וטיטוא רחובות מכני, הן לרשויות מוניציפליות והן לחברות פרטיות.

look & feel : ירוק, נקי, טוב לסביבה.

צבעוניות : ירוק המייצג את הסביבה הירוקה ואפור המייצג את המכונות המתקדמות הקיימות בחברה.

סמל : עלים המייצגים את הסביבה הירוקה.

 

עיצוב לוגו לעמותת קבוצת השווים

עמותת קבוצת השווים פועלת על מנת לאפשר למתבגרים ובוגרים על הספקטרום האוטיסטי לנהל חיים עם משמעות ולהשתלב בקהילה.

look & feel : המסר הוא שכולנו שווים למרות שכל אחד הוא קצת אחר ושכולנו בעצם נעים על הרצף התקשורתי.

צבעוניות : מתבססת על שלושת צבעי היסוד ומהשילוב ביניהם נוצרים שני צבעים נוספים.

סמל : הסמל נותן תחושה של רצף, של תנועה, של ביחד ושל חיבור אחד עם השני.

 

עיצוב לוגו ל  Fasfus

 fasfus - חברה המתמחה ביבוא וייצור מוצרי טקסטיל ואקססוריז לתינוקות.

look & feel : אוירה נעימה, אוירה של רכות ומתיקות אשר פונה לרגש.

צבעוניות : ורוד בייבי ותכלת בייבי.

סמל : סמל שהוא גם דמות המותג, דמות של תינוק קטנטן שרק נולד העטוף בחיתולים. סמל הפונה לרגש ומשדר מתיקות ורוך.

 

עיצוב לוגו לכריזמה

סודות הכריזמה הרצאות וסדנאות.

look & feel : כריזמה, נוכחות ולהט.

צבעוניות : גוונים של צהוב וכתום המשדרים אנרגיות וחום.

סמל : טווס שהוא סמל לכריזמה ומתאים באופיו לספר את הסיפור של כריזמה. בסמל נוצותיו של הטווס הם בעצם בועות דיבור המייצגות את העמידה והדיבור מול קהל.

 

עיצוב לוגו לחברת קצב מהנדסים ויועצים

חברת קצב מהנדסים ויועצים הוקמה בשנת 1977 כחברת ייעוץ ושרותים הנדסיים. החברה מתמחה באסטרטגיה עסקית, ארגון ושיטות ומערכות מידע.

look & feel : הצלחה, התקדמות וצמיחה עסקית.

צבעוניות : גוונים של כחול וירוק הנותנים אוירה עסקית ושל הצלחה.

סמל : הסמל משולב בתוך השם עצמו, חץ הלקוח מתוך גרפים כלכליים. החץ מסמל גדילה וצמיחה והוא חלק בלתי נפרד מהאותיות.

 

לסיכום

 

- עיצוב לוגו הוא השלב החשוב ביותר והבסיס לתהליך המיתוג.

 

- הלוגו והשפה הגרפית ישפיעו על כל שאר התוצרים הגרפיים בהמשך תהליך המיתוג.

 

- מומלץ לעצב את הלוגו כחלק מתהליך מיתוג כולל.

 

 

לפרטים נוספים היכנסו לראות את חבילות המיתוג שלנו.

 

לצפייה בלוגואים ועבודות נוספות - בתיק העבודות

 

נשמח לעמוד לרשותכם.

 

 

 

 

 

 

Please reload

מאמרים אחרונים
Please reload

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך
Please reload