top of page

תמונה חיה או לא? אתם תחליטו...

אנחנו חיים בעידן דיגיטלי שבו כולנו מחוברים למסכים הקטנים. האצבע גוללת במהירות ובאוטומט עמודים אינסופיים של פוסטים, לוחצת ומעבירה סטורי אחרי סטורי אחרי סטורי...

אז מה יגרום ללקוח פוטנציאלי לעצור לרגע את רצף הגלילה האינסופי הזה ולהתעניין במוצר או השירות שלכם?

תמונה תדמיתית יפה ומעניינת של המוצר שלכם בהחלט תעשה את העבודה.

מה שיכול להיות אפילו יותר טוב זה לקחת את אותה תמונה תדמיתית ולהפוך אותה לתמונה חיה, תמונה שיש בה תזוזה.

הכוונה לקחת את אותה התמונה ולהפיח בה חיים, כלומר להוסיף בה אנימציה שתתפוס את העין ותחדד את המסר.

אפשר לקחת כמעט כל תמונת קטלוג תדמיתית של מוצר ולהפיח בה חיים.

הרעיון הוא לגרום לדברים שמופיעים בתמונה לזוז באמצעות אנימציה. למשל לגרום לחפצים שבתמונה לזוז.

לדוגמא התמונה הזאת של חברת מאדרלנד, הייתה תמונה תדמיתית רגילה שצולמה באולם התצוגה של מאדרלנד. על ידי הוספת אנימציה למכונית הצעצוע, תזוזה קדימה ואחורה, התמונה הסטטית הפכה למעניינת יותר ומושכת את העין.

כך בדרך יצירתית ושונה תוכלו להבליט ולשווק שירות או מוצר ספציפי שאותו תרצו לקדם מכירתית.

זה לא אומר שמעכשיו כל תמונה שתעלו בפוסט צריכה להיות תמונה חיה.

אבל בהחלט אם אחת לכמה פוסטים תעלו תמונה שיש בה אנימציה תוכלו לשדרג את הפיד באינסטגרם, להפתיע ב wall בפייסבוק ולעורר עניין בסטוריז.

ואם גם אתם רוצים להפוך תמונת שלכם לתמונה חיה... צרו קשר ( ;


לפרטים נוספים היכנסו לראות את חבילות המיתוג לעסקים שלנו.

בתמונות למטה ניתן לראות את התמונה לפני ואחרי.

מאמרים אחרונים
מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך
bottom of page